czwartek, 24 września 2015

22. Szampon Lilliputz

Witam!

Z góry przepraszam za brak zdjęć, ale jak tylko próbuję dodać zdjęcie do posta wyskakuje mi jakiś error. Jeżeli się to naprawi - zaktualizuję post.

Szampon Lilliputz kupiłam, ponieważ szukałam łagodnego szamponu do używania na co dzień. I już tu pojawia się pierwszy problem, ponieważ założyłam, że szampon dla dzieci będzie delikatny, a dopiero w domu okazało się, że zawiera SCS. 
Także na pewno nie jest to szampon, którym powinniśmy się posługiwać do zmywania olei itd. 
Kosztuje on niecałe 10 zł za 300 ml i jest dostępny w Rossmannie. Istnieją różne wersje tego szamponu - ja mam niebieską. Szampon znajduje się w plastikowej i przezroczystej butelce, nie ma problemu z wydobyciem produktu do końca. Jego zapach jest dla mnie neutralny - ani mi nie przeszkadza, ani nie zachwyca. Natomiast konsystencja nie do końca mi pasuje, ponieważ szampon jest zbyt rzadki i przy nakładaniu na włosy zawsze spływa mi po rękach i ląduje w wannie zamiast na włosach.  
Szampon pieni się bez problemu, natomiast przez swoją konsystencję jest mniej wydajny.

A czy Wy używałyście jakichś szamponów marki Lilliputz?
Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Nie wpadła bym na to, żeby sama go używać, wydawał mi się takim typowym naciągaczem dla dzieci (że kolorowe,z brokatem i takie szmery bajery :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pół roku mieszkam w mieście pozbawionym Rossmanna i czuję się jak jakaś niedoinformowana, zacofana istotka :D o tym szamponie czytam po raz pierwszy!

    (dawna hairoutine.com, obecnie daintyqueen.es)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do akcji Liebster Blog Award :)
    http://malinowyskarbiec.blogspot.com/2015/09/bambino-oliwka-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go, ale faktycznie - sporo szamponów dla dzieci ma całkiem mocne detergenty.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie nr 7 mnie rozwaliło. :-)

    Gratuluję wyróżnienia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz, abym zaczęła obserwować Twojego bloga, dodaj mojego do obserwowanych i daj mi o tym znać w komentarzu! :)